ÅRSMÖTE - tack för 2023, pristagare vandringspris

Publicerad måndag 11 mar, 19:19

WOW - vilket årsmöte!

Vi lägger nu verksamhetsåret 2023 bakom oss! Ett år med så mycket aktivitet och händelserika dagar!

Vi vill rikta ett stor TACK till alla medlemmar för den hjälp och engagemang vi har mötts av under året! Litet som stort! Det är VI tillsammans som gjort detta möjligt - det är vårt gemensamma engagemang som skapar en aktiv klubb! Om än vi inte kan dela ut buketter till alla och en var så kommer här en virtuell bukett! TACK!

Årsmöte innebär också utdelning av klubbens vandringpriser för tävlingsekipage! Stort grattis till alla pristagare.

Vi är oerhört stolta över alla YBK:are som är ute och tävlar och vi hoppas ni njuter av upplevelsen att med er fyrbenta vän få stå där på startlinjen tillsammans. Är ni nyfikna på pristagarna så hittar du dem genom att KLICKA HÄR .

Nu blickar vi framåt och har massor av roligheter planerade 2024!

Hoppas vi ses på klubben!